Тест CSS - часто задаваемые вопросы
-
admin
- Administrator

- Сообщения: 1554
- Зарегистрирован: 10 окт 2005, 12:14
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 150 раз
Тест CSS - часто задаваемые вопросы
На сайте опубликован документ -
Тест CSS - часто задаваемые вопросы »
Тест CSS - часто задаваемые вопросы »
-
tair
- Сообщения: 1858
- Зарегистрирован: 04 фев 2009, 10:50
- Благодарил (а): 245 раз
- Поблагодарили: 111 раз
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Из за чего наложение текста?admin писал(а): ↑25 сен 2021, 08:02На сайте опубликован документ -
Тест CSS - часто задаваемые вопросы »
scio me nihil scire
-
admin
- Administrator

- Сообщения: 1554
- Зарегистрирован: 10 окт 2005, 12:14
- Благодарил (а): 125 раз
- Поблагодарили: 150 раз
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Есть 2 варианта решения возникшей проблемы:
1) воспользуйтесь другим браузером (программой для просмотра страниц в сети Internet);
2) откройте PDF-версию документа (в самом конце документа нажмите на ссылку Открыть полную версию в формате PDF).
- Вложения
-
- openPDF.png (8.77 КБ) 223780 просмотров
-
Mechanik678
- Сообщения: 1
- Зарегистрирован: 03 ноя 2023, 09:38
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Здраствуйте, захожу во вкладку режимы и нет CSS для дизельных. Нужно что-то дополнительно скачивать?
- cur
- Сообщения: 2715
- Зарегистрирован: 04 апр 2009, 20:19
- Благодарил (а): 326 раз
- Поблагодарили: 942 раза
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Скачивать ничего не надо , у вас уже все есть.
Просто вот в этой вкладке по стрелкам выбираете нужный тип двигателя
Просто вот в этой вкладке по стрелкам выбираете нужный тип двигателя
- Вложения
-
- 2021ujhgtyf.png (48.37 КБ) 116549 просмотров
-
chernysh
- Сообщения: 46
- Зарегистрирован: 27 янв 2017, 18:21
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 8 раз
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Здравствуйте, пользуюсь новой бета версией 4.6.5.63 beta, произошла ошибка скрипта из-за высоковольтных помех(свечи без резистора), появилось окно, подскажите как с ним работать.
- cur
- Сообщения: 2715
- Зарегистрирован: 04 апр 2009, 20:19
- Благодарил (а): 326 раз
- Поблагодарили: 942 раза
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Думаю ,что скрипт не может обработать ваш файл не по вине высоковольтных помех , а по вине нестабильного контакта осциллографического щупа при записи ДПКВ .
- Вложения
-
- Тест-CSS-01.png (14.34 КБ) 50539 просмотров
-
chernysh
- Сообщения: 46
- Зарегистрирован: 27 янв 2017, 18:21
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 8 раз
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
Возможно и так, но меня интересует новое окно и как с ним работать, а файл есть другой после замены свечей. А щуп кстати я не перетыкал.
- Вложения
-
CSS 4 channel02 нива шевроле плавают обороты.mwf- (31.24 МБ) 1051 скачивание
-
Ygryk
- Сообщения: 2678
- Зарегистрирован: 20 окт 2005, 08:42
- Благодарил (а): 49 раз
- Поблагодарили: 285 раз
Re: Тест CSS - часто задаваемые вопросы
В алгоритм останньої версії скрипту CSS v2.53 додано повторну перевірку коректності параметрів, які користувач ввів у вікно конфігурації скрипту.
Наприклад, іноді буває, що користувач записує сигнали, наприклад, на 6-циліндровому двигуні, але забуває правильно вказати порядок роботи циліндрів (залишає стандартне значення "1342").
Виходить, що користувач вказав кількість циліндрів двигуна "4", а алгоритм скрипту CSS бачить, що в цьому двигуні "6" циліндрів. Тому скрипт ставить користувачеві додаткове запитання "Порядок роботи циліндрів — уточніть: ABCDEF",
одночасно пропонуючи універсальну відповідь для 6-циліндрового двигуна — "ABCDEF".
Як у такій ситуації слід діяти користувачеві?
Бажано замість "ABCDEF" вказати скрипту порядок роботи циліндрів цифрами. Якщо ж залишити як є й просто натиснути "OK", то скрипт підпише графіки ефективності роботи циліндрів не цифрами, а літерами.
У цьому випадку за графіком ефективності синього кольору видно, що циліндр, позначений літерою "E", зовсім не працює на холостому ходу й погано працює на інших режимах. Також за формою кольорових графіків на останньому етапі вимірювань видно, що причиною цього є порушення герметичності цього циліндра.
Нагадаю, що графіки ефективності підписані не цифрами, а літерами, тому що користувач не вказав скрипту правильний порядок роботи циліндрів, і тому скрипт не знає, у якій послідовності працюють циліндри на даному конкретному двигуні. Якщо ж, наприклад, у цій ситуації користувач захотів би точно знати номер несправного циліндра — достатньо просто правильно вказати порядок роботи циліндрів у вікні конфігурації скрипту.
Скрипт також повторно перевіряє, чи правильно користувач вказав тип пального (двигун бензиновий чи дизельний). Якщо користувач помилився — скрипт ще раз перепитує "Тип двигуна — уточніть" і автоматично робить замість користувача правильний вибір. Користувачеві залишається лише підтвердити цей вибір, натиснувши кнопку "OK".
Також скрипт CSS v2.53 контролює, чи правильно були виконані скидання обертів після перегазовок. Якщо ні — скрипт повідомляє про це користувача й рекомендує повторити вимірювання, дотримуючись вимог стандартної методики виконання даного тесту. У цьому випадку половина циліндрів двигуна V6 працює погано через те, що в одній із головок блока циліндрів неправильно встановлені фази газорозподілу. Але ця несправність малопомітна на останньому фрагменті графіків ефективності, оскільки на останньому етапі вимірювань дросельна заслінка закрилася.
Попередні версії скрипту CSS вимагали вказувати точне значення початкового Кута Випередження Запалювання КВЗ (або початкового Кута Випередження Впорскування КВВ дизельного пального). На основі цього значення скрипт визначав положення верхніх мертвих точок у циліндрах двигуна та будував свої розрахунки.
Остання версія скрипту CSS оснащена алгоритмом автоматичного визначення значення КВЗ/КВВ. Завдяки цьому тепер користувачеві не обов’язково вказувати початкове значення КВЗ/КВВ, оскільки за замовчуванням йому пропонується вибрати пункт "Автоматично".
Також у скрипт були внесені й інші зміни, наприклад, підвищено точність відображуваних даних на вкладці "Стиснення" (ця вкладка з’являється лише під час роботи з дизельним двигуном і дає змогу порівняти геометричний ступінь стиснення циліндрів) тощо.
Наприклад, іноді буває, що користувач записує сигнали, наприклад, на 6-циліндровому двигуні, але забуває правильно вказати порядок роботи циліндрів (залишає стандартне значення "1342").
Виходить, що користувач вказав кількість циліндрів двигуна "4", а алгоритм скрипту CSS бачить, що в цьому двигуні "6" циліндрів. Тому скрипт ставить користувачеві додаткове запитання "Порядок роботи циліндрів — уточніть: ABCDEF",
одночасно пропонуючи універсальну відповідь для 6-циліндрового двигуна — "ABCDEF".
Як у такій ситуації слід діяти користувачеві?
Бажано замість "ABCDEF" вказати скрипту порядок роботи циліндрів цифрами. Якщо ж залишити як є й просто натиснути "OK", то скрипт підпише графіки ефективності роботи циліндрів не цифрами, а літерами.
У цьому випадку за графіком ефективності синього кольору видно, що циліндр, позначений літерою "E", зовсім не працює на холостому ходу й погано працює на інших режимах. Також за формою кольорових графіків на останньому етапі вимірювань видно, що причиною цього є порушення герметичності цього циліндра.
Нагадаю, що графіки ефективності підписані не цифрами, а літерами, тому що користувач не вказав скрипту правильний порядок роботи циліндрів, і тому скрипт не знає, у якій послідовності працюють циліндри на даному конкретному двигуні. Якщо ж, наприклад, у цій ситуації користувач захотів би точно знати номер несправного циліндра — достатньо просто правильно вказати порядок роботи циліндрів у вікні конфігурації скрипту.
Скрипт також повторно перевіряє, чи правильно користувач вказав тип пального (двигун бензиновий чи дизельний). Якщо користувач помилився — скрипт ще раз перепитує "Тип двигуна — уточніть" і автоматично робить замість користувача правильний вибір. Користувачеві залишається лише підтвердити цей вибір, натиснувши кнопку "OK".
Також скрипт CSS v2.53 контролює, чи правильно були виконані скидання обертів після перегазовок. Якщо ні — скрипт повідомляє про це користувача й рекомендує повторити вимірювання, дотримуючись вимог стандартної методики виконання даного тесту. У цьому випадку половина циліндрів двигуна V6 працює погано через те, що в одній із головок блока циліндрів неправильно встановлені фази газорозподілу. Але ця несправність малопомітна на останньому фрагменті графіків ефективності, оскільки на останньому етапі вимірювань дросельна заслінка закрилася.
Попередні версії скрипту CSS вимагали вказувати точне значення початкового Кута Випередження Запалювання КВЗ (або початкового Кута Випередження Впорскування КВВ дизельного пального). На основі цього значення скрипт визначав положення верхніх мертвих точок у циліндрах двигуна та будував свої розрахунки.
Остання версія скрипту CSS оснащена алгоритмом автоматичного визначення значення КВЗ/КВВ. Завдяки цьому тепер користувачеві не обов’язково вказувати початкове значення КВЗ/КВВ, оскільки за замовчуванням йому пропонується вибрати пункт "Автоматично".
Також у скрипт були внесені й інші зміни, наприклад, підвищено точність відображуваних даних на вкладці "Стиснення" (ця вкладка з’являється лише під час роботи з дизельним двигуном і дає змогу порівняти геометричний ступінь стиснення циліндрів) тощо.