Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Доброго дня, колеги!
Хочу підняти тему для обговорення, як перевіряти форсунки прямого вприску.
Все більше автомобілів оснащені двигунами з прямим упорскуванням палива.
У процесі діагностики та ремонту виникає потреба у перевірці цих форсунок.
На сервісі є декілька стендів для перевірки форсунок як низьким, так і високим тиском.
Також це стосується і управління форсунками з напругою 12 В, а також високою напругою (наприклад, 70 В).
Одним із ключових моментів є спосіб вимірювання кількості рідини, яку пропускає форсунка (її продуктивності).
Здебільшого вимірювання проводиться в мірній колбі.
У мірній колбі ми візуально визначаємо рівень рідини, що не може гарантувати високої точності. Крім того, потрібна велика кількість імпульсів відкриття для досягнення адекватного об’єму рідини в колбі.
Наприклад, при 1000 імпульсах об’єм рідини в колбі є середнім значенням з цих 1000 імпульсів, що не забезпечує високої точності.
Я пропоную поки що відкласти питання точності вбік і розібратися з управлінням форсунками. На зображенні показано струм низьковольтного та високовольтного керування.
Більш яскраві графіки відповідають низьковольтному керуванню, а тьмяніші — високовольтному.
Час відкриття — 2,5 мс.
Графік білого кольору відображає об’єм рідини в мг/с.
Як видно з зображення, спрацювання відрізняються кардинально.
Висновок: керувати форсункою прямого вприску для перевірки продуктивності не зовсім правильно. Трохи забіжу наперед: на цій картинці тест чотирьох форсунок при тиску 50 бар, час відкриття — 1,5 мс, по 15 спрацювань.
Хочу підняти тему для обговорення, як перевіряти форсунки прямого вприску.
Все більше автомобілів оснащені двигунами з прямим упорскуванням палива.
У процесі діагностики та ремонту виникає потреба у перевірці цих форсунок.
На сервісі є декілька стендів для перевірки форсунок як низьким, так і високим тиском.
Також це стосується і управління форсунками з напругою 12 В, а також високою напругою (наприклад, 70 В).
Одним із ключових моментів є спосіб вимірювання кількості рідини, яку пропускає форсунка (її продуктивності).
Здебільшого вимірювання проводиться в мірній колбі.
У мірній колбі ми візуально визначаємо рівень рідини, що не може гарантувати високої точності. Крім того, потрібна велика кількість імпульсів відкриття для досягнення адекватного об’єму рідини в колбі.
Наприклад, при 1000 імпульсах об’єм рідини в колбі є середнім значенням з цих 1000 імпульсів, що не забезпечує високої точності.
Я пропоную поки що відкласти питання точності вбік і розібратися з управлінням форсунками. На зображенні показано струм низьковольтного та високовольтного керування.
Більш яскраві графіки відповідають низьковольтному керуванню, а тьмяніші — високовольтному.
Час відкриття — 2,5 мс.
Графік білого кольору відображає об’єм рідини в мг/с.
Як видно з зображення, спрацювання відрізняються кардинально.
Висновок: керувати форсункою прямого вприску для перевірки продуктивності не зовсім правильно. Трохи забіжу наперед: на цій картинці тест чотирьох форсунок при тиску 50 бар, час відкриття — 1,5 мс, по 15 спрацювань.
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Ось ще один тест комплекту форсунок за високої та низької напруги.
На наступній картинці видно форму струму при керуванні 12 В за тиску 100 бар. Видно, що клапан у форсунці не зміг відкритися з першого разу..- Вложения
-
- Ток 100бар.png (48.54 КБ) 1442 просмотра
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Після багатьох тестів було виявлено, що тестувати форсунки прямого впорскування потрібно в умовах, близьких до тих, які є в автомобілі.
Це стосується умов, а також того, як якомога точніше виміряти об’єм рідини, яка проходить через форсунку.
Контроль кількості рідини в мірній колбі дає похибку.Якщо врахувати всі чинники, від яких залежить кінцевий результат (управління, тиск, мірна колба), то похибка становитиме приблизно 10%, і це в найкращому випадку.
Далі спробуємо розібратися, як можна вимірювати об’єм кожного спрацювання форсунки з високою точністю.
Це стосується умов, а також того, як якомога точніше виміряти об’єм рідини, яка проходить через форсунку.
Контроль кількості рідини в мірній колбі дає похибку.Якщо врахувати всі чинники, від яких залежить кінцевий результат (управління, тиск, мірна колба), то похибка становитиме приблизно 10%, і це в найкращому випадку.
Далі спробуємо розібратися, як можна вимірювати об’єм кожного спрацювання форсунки з високою точністю.
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Ось приклад того, як виглядає перевірка форсунок до очищення і після.
-
- Сообщения: 29
- Зарегистрирован: 27 апр 2018, 08:43
- Благодарил (а): 5 раз
- Поблагодарили: 4 раза
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
"Далі спробуємо розібратися, як можна вимірювати об’єм кожного спрацювання форсунки з високою точністю." Цитата. Підтримую! Робіть Хлопці. На сьогодняшний день дуже важлива тема, яка потребує саме точності.
-
- Сообщения: 29
- Зарегистрирован: 27 апр 2018, 08:43
- Благодарил (а): 5 раз
- Поблагодарили: 4 раза
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Доречі, чекаємо презентацію на найближчьому вебінарі.
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Щодо точності вимірювань. На зображенні показано різницю продуктивності та тиску. При зміні тиску на 1 бар продуктивність змінилася на 4%.
- nikki-car
- Сообщения: 2095
- Зарегистрирован: 17 сен 2012, 21:21
- Благодарил (а): 64 раза
- Поблагодарили: 346 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Форсунки представляют собой просто клапан с определённой пропускной способностью. Проверить эту способность непосредственным способом на данный момент в технике не представляется возможным в принципе. Эти клапаны проверяются косвенным способом: измерением конечного объёма пропущеной жидкости за измеренное количество циклов открытия в поверенную тару. Чем большее количество циклов используется, тем точнее измеряется количество жидкости за один ход. Точность так же будет зависеть от стабильности длительности открывающего импульса.
Поделитесь, каким образом на графике объёма впрыснутого топлива Вы получили график?
Поделитесь, каким образом на графике объёма впрыснутого топлива Вы получили график?
Приборы взяток не берут
Сначала я ко всем отношусь одинаково, а потом так, как кто этого заслуживает
Сначала я ко всем отношусь одинаково, а потом так, как кто этого заслуживает
- SeGius
- Сообщения: 90
- Зарегистрирован: 30 авг 2013, 08:48
- Благодарил (а): 17 раз
- Поблагодарили: 6 раз
- Контактная информация:
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Доброго дня. А якщо проводити вимірювання кількості тестової рідини не мензурками, а як на стендах для дизельних інжекторів? тоді точність і швидкість буде набагато вищою, також можна буде перевіряти продуктивність на різних режимах роботи.
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Ми розробили витратомір, який дає змогу з високою точністю вимірювати малі об'єми рідини в імпульсі.nikki-car писал(а): ↑15 фев 2025, 10:18Форсунки представляют собой просто клапан с определённой пропускной способностью. Проверить эту способность непосредственным способом на данный момент в технике не представляется возможным в принципе. Эти клапаны проверяются косвенным способом: измерением конечного объёма пропущеной жидкости за измеренное количество циклов открытия в поверенную тару. Чем большее количество циклов используется, тем точнее измеряется количество жидкости за один ход. Точность так же будет зависеть от стабильности длительности открывающего импульса.
Поделитесь, каким образом на графике объёма впрыснутого топлива Вы получили график?
Наприклад, для одного з видів форсунок Bosch при тиску 50 бар і довжині керуючого імпульсу 1,5 мс об'єм становить 0,016 мг.
При роботі двигуна на різних режимах є керуючі імпульси 0,4 мс, тоді об'єм становить 0,005 мг.
Зазвичай основна проблема саме в малих імпульсах керування.
На точність вимірювання об'єму впливає багато факторів, наприклад, тиск, струм і сама посудина. Зміна тиску на 1 бар змінює об'єм рідини на 1%, а нестабільне керування — ще на 3%.
Тоді виходить, що при існуючих методах точність становить понад 10%, і це в кращому випадку.
Коли продуктивність між комплектом форсунок відрізняється на 30%, це можна перевірити будь-яким доступним методом. Але коли потрібна вища точність, відповідного інструменту немає.
Тому ми розробили систему, яка дає змогу проводити тести з точністю менше 2% між комплектом, використовуючи лише 10 мг тестової рідини.
Для стабільного результату достатньо по 20 керуючих імпульсів на форсунку.
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
На дизельних стендах, де використовується безмензурочна система, не вимірюється кожен імпульс. Там береться середнє значення із сотні, а можливо, й більшої кількості імпульсів.
- SeGius
- Сообщения: 90
- Зарегистрирован: 30 авг 2013, 08:48
- Благодарил (а): 17 раз
- Поблагодарили: 6 раз
- Контактная информация:
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Вимірювання кількості рідини на дизельному стенді проводиться відразу від початку подачі тестових імпульсів, тому там не сотні міпульсів враховуються для вимірювання.
- SeGius
- Сообщения: 90
- Зарегистрирован: 30 авг 2013, 08:48
- Благодарил (а): 17 раз
- Поблагодарили: 6 раз
- Контактная информация:
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Що заважає проводити вимірювання для бензинових форсунок даною методикою? тільки відсутністиь інструменту...
-
- Сообщения: 118
- Зарегистрирован: 01 апр 2012, 22:06
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 10 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
На дизельному стенді неможливо проводити адекватні тести через багато відмінностей. Починаючи від тиску і керування форсункою до способу вимірювання об'єму.
- nikki-car
- Сообщения: 2095
- Зарегистрирован: 17 сен 2012, 21:21
- Благодарил (а): 64 раза
- Поблагодарили: 346 раз
Re: Перевірка і чистка форсунок прямого впрису
Нет ли здесь ошибки? Ведь при бОльшей длительности открытия должны получить бОльшее количество пропущеной жидкости?vladimirgaz69 писал(а): ↑16 фев 2025, 13:14Наприклад, для одного з видів форсунок Bosch при тиску 50 бар і довжині керуючого імпульсу 1,5 мс об'єм становить 0,016 мг.
При роботі двигуна на різних режимах є керуючі імпульси 0,4 мс, тоді об'єм становить 0,005 мг.
Ссылку не дадите, изучить прнцип плучения такого точного непосредственного измерения.
Приборы взяток не берут
Сначала я ко всем отношусь одинаково, а потом так, как кто этого заслуживает
Сначала я ко всем отношусь одинаково, а потом так, как кто этого заслуживает