Доброго дня. Є така проблема.
Лямбда зонд став зависати (0.45 вольт), розхід пального став збільшуватись. В результаті засвітився чек.
Під час зчитування помилок було дві, відсутній сигнал зонда та помилка щодо обігрівача лямбди.
Автомобіль ВАЗ 2107, євро 2, блок управління Бош 797+ прошивка 2104.
Далі продзвонив саму лямбду, коло обігрівача ніде не коротить, опір 12 ом, сигнальне коло взагалі не дзвониться і на корпус також. Лямбда ніби справна.
І ось тут виліз такий момент.
Якщо від'єднати лямбду, і ввімкнути запалення то напруга на колодці становить 9 вольт (12 на плюсі та +3 на масі), коли приєднати лямбду, маса зникає, тобто на обох контактах плюс 12.
Коли двигун запустити, без лямбди, напруга скаче 10-13 вольт, коли підключити лямбду напруга нуль і раз у 5 секунд скаче в діапазоні від 8 до 13.
Що цікаво, під'єднав стару бу лямбду, вона пропрацювала 2 хвилини, тестер показав 13 вольт, тож маса зявилась, а далі знову пропала
Роз'єми перевірені, провідник маси перевірений, він цілий.
Куди рити далі?
Яка логіка цього блоку управління?
Чи це проблема криється у блоці, чи блоку не подобається саме ця лямбда? Бо ж стара запрацювала, хоч і на 2 хвилини.
Завчасно дякую